søndag 7. november 2010

JEG ELSKER AMERIKANSK FOOTBALL!!

Sitter nå på et hotell like utenfor Green Bay. Jeg har nettopp vært på Packers game! Det er den mest fantastiske opplevelsen jeg noengang har opplevd er jeg nesten sikker på. For en stemning! For en atmosfære. Jeg har ikke ord til å beskrive det. Fra jeg så stadioen utenfra for første gang, da jeg satte min fot innenfor og så hvor fantastisk stort det var i "gangen". Og da jeg så football-banen for første gang. Da jeg gikk inn i "tunellen" og kom ut på tribunen og så banen. For en følelse. Umulig å beskrive. Helt fantastisk! Og det var helt fullt! About 72 000 mennesker.

Packers spilte kjempe bra. Vi vant 45-7 :D Fantastisk! Vi sang og danset gjennom hele kampen. Vi hoppet opp og ned, danset med packers flagg og pompongs! Tok bilder, filmet og koste oss. Taylor and I had the time of our lives, no doubt!! "The wave" gikk rundt stadioen et par ganger, superkult!! Jeg satt ved siden av en skikkelig hyggelig kar. Han var wasted, kanskje derfor han var så morsom. Han sluttet å være morsom da han sølte ØL utover hele Goosen min.. :/ My poor beloved jacket, men han var så lei seg for at han gjorde det at det var kinda greit. Det var sånn stemning! Ubeskrivelig!

Thank you so so much, Mary and Mark for taking us. I can't tell you enough how much I appreciate it. I had so much fun!! :D Mark, you're right! I really love american football and the Packers now! Thank you so much :D

Take care people!

Sneeeiks on a plane :)

2 kommentarer:

  1. Så GØY!!!
    By the way: Det sies at øl hverken lukter eller setter flekker! Stemmer det?
    Klem

    SvarSlett
  2. det lukter litt, men INGEN flekker :))

    SvarSlett