tirsdag 16. november 2010

BOMBE-TRUSSEL!!

Jada! Etter lunsjen i dag var det litt annerledes på skolen. Bombetrussel! Alle lærerne snek seg rundt til andre klasserom og hvisket til hverandre. Rektor gikk frem og tilbake i gangene. Politi gjennomsøkte skolen, utvendig og innvendig. Ingen fikk gå på do, for det er det eneste stedet på skolen hvor vi ikke har kameraer. Jeg tror alle elevene på hele skolen måtte på do, men ingen fikk gå. Vi fikk ikke gå ut i pausene, måtte sitte inne i klasserommene og vente. En og annen elev ble ropt ut av klassen og måtte snakke med rektor. En god venn av meg måtte snakke med rektor, da han kom tilbake sa han at rektor måtte snakke med han fordi han visstnok hadde vært inne på den doen hvor det sto BOMB på veggen. Ja, jeg glemte kanskje å si det? Bombetrusselen var at noen hadde skrevet BOMB på veggen på doen.

Det hadde visst skjedd før og det er en big deal because of 9/11 and so on. Da vi kom fra lunsjen kom vennene mine bort til meg og sa: "Grab your phone from you locker, they'll probably send us home" - jeg skjønte ikke helt hva som skjedde, men resten av dagen var veldig spesiell!

Amerika altsåå!! :)

Peace out!

2 kommentarer:

  1. Gikk tydeligvis bra - but scary......

    SvarSlett
  2. Hey! I stumbled across your blog. I'd like to talk to you about Norway and the US, if you don't mind. You can email me at smho@live.ca. Keep up the blogs! :)

    SvarSlett