fredag 3. desember 2010

Thaaaanksgiving - takk for det!

Jeg er  virkelig en elendig blogger. Jeg trodde jeg skulle klare å være bedre enn dette, men jeg har virkelig ikk tid. Butbut, it isn't onlyonly, know you..! O well, et kort innlegg nååå! Thanksgiving break var en deilig og etterlengtet ferie. Vi hadde jo som sagt ikke høstferie, så denne ferien kom godt med! Thanksgiving er en tid hvor du drar til så mange familiemiddager som mulig, spiser, spiser og spiser enda mer. Ser på TV og spiser også sover du litt og spiser enda mer! :) Fredag er det black friday. Du står opp kl. 2 på natten og kjører til en butikk og venter i kø  utenfor for like for ever også løper du inn og finner de beste tilbudene, og du må være rask så de ikke blit tatt rett for snuten på deg. Så drar du hjem og spiser mer.
      Denne fredagen dro vi å hugget juletre. Det var goodtimes. Vi satte oss i en "slede" som tok oss ut i skogen til mange fine juletrær og vi kuttet et meget fint et. Skulle ha lagt inn bilder her nå, I KNOW! Men har ikke tid. Skal legge inn så snart som mulig! :)
      Lørdagen spiste vi mer, kjøpte juledecorations og spiste mer. Jeg hang ut med Britney and we went four wheeling! SO MUCH FUN! :D men super kaldt. Søndagen dro vi på nok en thanksgiving lunch og rett etterpå dro jeg på basketball trening. Uff, ikke en bra kombinasjon.

Jaa, jeg har startet på basketball, vet ikke om jeg nevnte det?! Det er kjempe gøy! MASSE løping, såå slitsomt, men så verdt det! Har det kjempe braa!! Til nå i sesongen har vi spilt to kamper, tapte den første by 3 points, we were sooo close! Andre kampen vant vi :D
ELSKER BASKETBALL!!

Jeg savner Nesodden, med alle de veldig bra menneskene som bor der! Jeg savner å ha Oslo så nærme meg! Jeg savner dere der hjemme, men jeg har det kjempe bra! Stay tuned så skal jeg legge inn noen bilder snart :)

Peace out

1 kommentar:

  1. Virker som om du har det kjempe bra der, og det er godt å høre, snuppa <3

    Love and miss uuu <3

    SvarSlett