fredag 27. mai 2011

Graduation er kult!

Wow. 9 og en halv mnd. har gått.! Jeg har vært 9 og en halv mnd. borte fra alle mine kjære venner på Nesodden. 9 og en halv mnd. borte fra familien min. Det er utrolig, jeg kan ikke tro at det har gått så fort. Nå har jeg litt over to uker igjen her borte. Uvirkelig!

Lørdag 21. mai hadde vi Graduation. FOR en ceremony! Det var helt fantastisk, jeg hadde på meg lilla kappe, lilla hatt og høye heler. Jeg måtte gå helt alene opp på scenen, all eyes on me. OMG! FOR en følelse. Det var kult ass. Mens jeg satt der oppe på scenen begynte jeg å tenke. På alt som har skjedd dette året, og det var rørende. Alle vennene mine var veldig nærme tårene and so was I. FOR en opplevelse dette har vært. FOR et eventyr!

Alyssa og meg i kappene våres. Takket være blandt annet henne har jeg hatt et uglemmelig år her borte. Men det er ikke over enda. 2 uker igjen hvor jeg skal relaxe og ha det veldig bra, med alle vennene mine og den fantastiske vertsfamilien min :)

Fred på gaten!

Ps. Dro til en fornøyelsespark i dag, Valley Fair, utrolig kult! Kjørte maaange rollercoasters and stuff, wihoo! KULT ass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar