onsdag 1. juni 2011

Siste skoledag i morgen..

Det er min siste skoledag på Amerikansk Highschool forever, i morgen. Det er så rar følelse. Nå har jeg gått til samme skole her i Wisconsin i 9 mnd. og nå er det plutselig over. Kommer til å bli skikkelig trist å ikke skulle gå her mer.
Ja, på begynnelsen var det et ork. Liten skole, gammel skole, men cute skole. Jeg kommer til å savne hvordan jeg aldri hører klokken når den ringer inn. Jeg kommer til å savne hvordan det alltid faller støv fra gymtaket når en ball treffer taket. Jeg kommer til å savne hvordan jeg alltid er superclose til å falle fordi gulvet i gangene er så utrolig glatte. Jeg kommer til å savne alle vannfontene som er rundt om kring. Jeg kommer til å savne hvordan jeg kjenner alle på skolen, hvordan alle sier hei og smiler til deg hele tiden. Jeg kommer til å savne alt sammen, men mest av alt - the school spirit! Om Norge hadde hatt halvparten av den schoolspiriten denne skolen har hadde det vært awesome å gå på skole i Norge. Skole blir mer morsomt med school spirit! No doubt!

Check-out dag i morgen. Kommer til å få et ark fra alle lærerne og en signatur and that's it.
Sommerferie - here I come!!

Jeg har en veldig travel tid igjen her i Wisconsin. Skjer noe hver dag.!

Torsdag 2. juni: Check-out day - bikeride with Riley - EC med Lyssa.
Fredag 3. juni: Cornell Spring-Fair - blir spennende å se hva det er.
Lørdag 4. juni: Graduation parties (3 of them) - Min goodbye Holcombe sammenkomst.
Søndag 5. juni: Båttur med fammen/Lake Superior Roadtrip with Lyss, Tana and Jackie.
Mandag 6. juni: No plans yet :)
Tirsdag 7. juni: No plans yet :)
Onsdag 8. juni: Minnesota med seniors in Choir; jesus christ superstar + shopping

Så har jeg ikke lagt flere planer, men synes det er en del. Vil gjerne skype med folk Søndag 12. så håper dere kan :)

Fred på gaten til vi prates igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar