fredag 6. august 2010

Vertsfamile! Thank God!

Jaha, så satt jeg her å skriver igjen da! ENDELIG med en vertsfamilie. Det er en stund siden jeg fikk denne vertsfamilien, men jeg har ikke hatt tid til å sette meg ned å skrive om den før nå. Jeg er superfornøyd!

Jeg var på ferie i Danmark og satt på biblioteket (har ikke tråløs internett på sommerhuset vårt) og sjekket mailen.. "Greetings from the Hartzell-family" whaaaat :D Jeg åpnet den og den inneholdt maange fantastiske bilder av de menneskene som skal være familien min nå i 10 mnd fremover. Jeg var i himmelen. Jeg tror det er umulig å beskrive den følelsen jeg fikk inni meg da jeg forsto at dette virkelig var familien min. Flaut var det, at jeg satt på et librotek. Må innrømme at tårene rant av glede og at jeg holdt på å eksplodere av happiness! Jodaa, nok om det :)

Familien min består av en mor og far og to døtre. Jentene er 4 og 10 så jeg får lillesøstre, men de virker som en herlig gjeng og jeg GLEDER meg til å møte dem! Moren min er head-volleyball-coach på skolen min, så jeg tror nok jeg blir nødt til å starte på volleyball. Skolen har Drama, kor og drivers education, alle de tingene jeg virkelig ville at de skulle ha! Heaaaven! Eneste minuset med skolen er at de ikke har soccer så jeg får ikke spilt fotball, men egentrening, here I come..

JEG BLIR SENIOR! :D Det er også noe jeg virkelig ville! Bare tanken på graduation gjør at jeg får frysninger på ryggen! Heh, som dere kanskje forstår er jeg fryktelig fornøyd med familien min og jeg vet at vi passer veldig godt sammen etter mange samtaler med dem!

Skolesemesteret mitt starter 1 september og Explorius sa at vi reiser ca. 10 dager før første skoledag så jeg regner med å dra 20 august.. Men kan hende jeg drar 24 også.. Det er ikke lenge til og jeg innser nå at det er utrolig mye jeg må få gjort før jeg drar.. alt for mye! jeg har rett og slett ikke tid.. whaat to do..?

Jeg glemte å si hvor jeg skal.. Holcombe, Wisconsin ble det på meg! Like ved en ganske stor lake, gleder meg!

Nyt resten av sommern folkens, før det bærer igang med et nytt skoleår!

Måtte legge med et bilde av stranden min og meg i Danmark i solnedgangen!



6 kommentarer:

  1. Wihoooo, herlig at du har fått familie :D <3

    SvarSlett
  2. Jaaa :D det er så deilig å ENDELIG vite hvor jeg skal! Alt er så mye virkeligere nå! :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye, Heidi!! :D Høres jo kjempebra ut!!! :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer! ;D Virker som du har fått en bra familie, og en kjempefin plass. Du er kjempeheldig som får være senior!! :D

    SvarSlett
  5. Takk Heide :)

    Anne :) Takk! Jeg er superfornøyd, og utrolig glad for at jeg blir senior! :D Når drar du?

    SvarSlett
  6. sv: Takktakk, Hedi, liker bloggen din litt også :)

    Koslig at noen endelig vil ha deg.. ;)

    SvarSlett