lørdag 11. september 2010

Bilder fra skolen ++ andre hendelser

Enda en uke har gått.. dette går virkelig fort! Jeg har rukket å se enda en volleyballkamp, vi vant - go Holcombee!! :D Og enda en footballkamp, nok et tap.. haha, men stemning er det! Plakater og skrik under hele kampen, jeg elsker school-spirit!! :)

Skolen er bra! Jeg har det kjempe morsomt med nye, gode venner og jeg lever livet! :) Men matten er vanskelig, vi får oppgaver dra 15 til 67 som skal gjøres til overimorgen liksom, det er hardt! MYE lekser og alt er så mye vanskeligere når det er på engelsk, men mange av de i klassen har sagt at de vil hjelpe meg om jeg trenger hjelp, så det er jeg veldig takknemmelig for :)

Jeg har forøvrig startet på Cross Country laget, løping! Det er morsomt! Har til nå kun vært på en trening, for startet på fredag, men det var gøy :D Jeg er såå støl, men jeg lever og føler at jeg kommer i bedre og bedre form for hver dag! Iih :) 

Volleyball turnering hele lørdagen, ikke dårlig :) Kjenner jeg begynner å bli liiitt lei volleyball, men bare litt da, det er en awesome sport!! :D Dro på shopping med Alyssa ( en virkelig awesome jente som jeg har fått god kontakt med) i Eau Claire, morsomste jeg har gjort på lenge! Har hatt det veldig morsomt i det siste, sier bare; car and the hill, halloween-store, great tipper and soooo on! Gotta love US and A, babyyyyyy!!!!!

Bilder fra skolen min (utenfor skoletiden ofc)
Our beloved GYM! Officiating og Volleyball foregår her inne
Ellaaa, gorgeous unge!
Tribunen, ikke slått ut i full str. og meg da
Adorable, dette er klasseroms døren til Ella!! :)
Inngangen til skolen min
Dette er the common! Hvor vi må vente hver morgen på at skoleklokken skal ringe. Det er også her Homecoming-dancen kommer til å være.. Welcome to Lake Holcombe School!
Hovedgangen. Jeg har de fleste klassene mine i rommene i denne gangen, skapet mitt er også her. Dette er nok den lengste gangen på skolen. Det vil si, den er ikke stor..
Et av mange montere som skolen har med premier som skolen har vunnet i de forskjellige sportene.. awesome!
Computer Application rommet, eneste klassen jeg bruker PC!! Bortsett fra Yearbook, innimellom!
Mr. Lanzer's klasserom. Her har vi US-History og Homeroom. Plassen min er nest borteste rad (mot vinduene) og nr. 4 forfra.. :)
Skapene på skolen min. Amerikansk, ja takk!!
Skapet mitt! Beautiful, right??!
Check out Britneys locker! DET er beautiful det! Skulle ønske jeg hadde litt finere skap, men vi har 3 min pause, hva skal jeg med et fint skap da? har jo ikke akkurat tid til å beundre det hver dag.. Haha, fornøyd med det slik det er jeg!
La musicaa rom..! you could probably tell! it's awesome!!
Lånte Ellas hatt, love it!
Yearbook klasserommet
English classroom
Hovedgangen igjen! Skapet mitt er oppe og nr. 4 herfra :) #139
Tha Gym, nå full av volleyball utstyr
EKTE amerikansk skolebuss! Humper som bare det, virkelig ikke å anbefale..:)
Football banen :) soo american, love it!!
Second gym! Her spiller de andre volleyball-lagene. De som er hakket under gode. Her spiser vi også lunsjen vår. Når det er skole blir det satt ut langbord, koselig! Er et langbord som er reservert seniors, det er pretty awesome!!

Fred på gaten!

5 kommentarer:

  1. Så skinnende rent og pent, da gitt!! Kjærlig hilsen MOR

    SvarSlett
  2. Ja, det er en fin skole! :) I like it! Gid!

    SvarSlett
  3. Are you lucky or what?! :O
    Syyyykt fin skole ser det ut som! :D

    I love you <3

    SvarSlett
  4. JEG TRENGER OPPDATERING,HEIDI!!! :)

    SvarSlett
  5. Jeg virkelig digger han gutten som er på Common-bildet, han er epic!
    Jeg har også fått meg blogg, Heidi! Blogger på vegne av idrettstyret om fotballcupen på skolen, så kan du følge med selv om du ikke er her.. http://lettwaka09.blogg.no

    SvarSlett