torsdag 2. september 2010

Second day at school - muuch better

Jada, så var andre dag på skolen ferdig og jeg stråler.. Selvom jeg har study hall med 12-åringer og Algebra 2 med en mattelærer som snakker så fort at jeg ikke får med meg halvparten engang.. OG som bruker kalkulator hele tiden, noe jeg virkelig ikke er vant med å lese, anyroad.. Jeg har det skikkelig braa!!

Computer Application - Dette er en klasse hvor vi lærer om basic stuff på PCen. helt greit, tror virkelig ikke dette kommer til å bli en vanskelig klasse, så det er digg! Lærern virker ganske chill også så dette blir bra. Jeg har også kommet på godfot med principal Porter også, så dette blir et bra år...

Officiating - AWESOME!! Vi lærer om alle mulige slags sporter og leker, samtidig som vi holder oss i bevegelse! Det er så kult og morsomt! I dag lekte vi mange stupid games og de var really cute! Kommer til å ha mye moro i denne klassen, lo masse i dag, kommer til å le masse neste gang og alle resten av gangene.. Dette er en kinda gym-class, men ikke sånn veldig slitsomt! Love it :)

Homeroom - Again.. :) Every day before Lunch we've got homeroom.. I dag hadde ingen av oss noen lekser, eller no.. Vi bare satt å snakket og jeg fikk endel spørsmål om norge.. Do you have a radio in Norway? Do you listen to music in Norway? Do you have an I-pod in Norway? ogsåvidere.. Herlig!

Lunch - Det er visst faste dager med hva vi spiser and stuff.. Vet ikke om jeg kommer til å bli vant til det ever, jeg synes det er ganske ekkelt og ulekkert, men slik er det bare..

Studyhall - Veel, jeg går ned. Finner libroteket heeelt selv folkens (med en smule veibeskrivelse fra Britney) og der kommer jeg inn. Fryktelig fornøyd og øyner en gruppe med 12åringer.. No kidding.. De var små! Jeg gikk på kontoret og til conselor and so on, men ingenting de kunne gjøre.. Tror nok jeg kommer til å få gjort endel i de Studyhallene, i og med at jeg ikke har en levende sjel å snakke med..! Britney sier hun skal prøve å bytte så hun får hatt studyhall sammen med meg (please, let her) men er visst ikke sikkert.. Jeje.. Lekserlekserlekser..

Algebra 2 - probably the hardest class I will be taking this year.. Seriøst! Lærern min snakker altforaltfor fort, og hun bruker kalkulator hele tiden.. Jaja, håper hun vil slowe down a little bit in the future.. Jeg kommer meg nok igjennom dette også, heldigvis.. :)

Dette var altså en B-day! Jeg kommer til å ha annenhver A og annenhver B dag gjennom hele året..! Begynner å skjønne dette nå..!

Jeg snakket også med Mr. Lancer i dag, US History teacher - om at jeg kommer til å slite litt med det faget og han sa at han skulle hjelpe meg litt ekstra så jeg ikke failer i det, så det er jeg veldig takknemmelig for! Men jeg skal virkelig jobbe med det, og få det til!

Var på min første Volleyball-kamp i dag! Spennende, og gud, for en stemning! All publikummet skrek og heiet hele tiden, FOR en stemning!! :) Før kampen var hele laget hos oss å spiste kamp-middag.. det var skikkelig koselig! Jeg er så glad for at jeg endte opp i denne familien!!

Vel, jeg legger ved bilder senere.. Det er nemlig ikke lov å ta bilder på skolen, skjønner ikke hvordan jeg skal få vist dere klasserommene mine og sånn, men skal nok finne en måte å gjøre det på!

- Heidi -

1 kommentar: