mandag 6. september 2010

en liten oppdatering

Yeah.. Har funnet ut at det ikke er lov til å ta bilder på skolen så blir vanskelig å vise dere hvordan skolen min ser ut, men den er cute.. Liten men helt okey :)

På fredag var det football game. jeg har aldri sett noe sånt før. Jeg var sikker på at noen kom til å miste livet.. De kræsjet inn i hverandre hele tiden og det var skummelt.. veldig skummelt, men jeg blir vel vant til det! :)

Lørdag var det møte for alle utvekslingsstudenter i Wisconsin som reiser med ISE i Minominy ( er ikke helt sikker på hvordan det skrives..) og det var et mindre spennende møte.. Vi hørte bare alt det vi vet fra før når det gjelder regler og så videre.. Og de slapp bomben - ingen utvekslingsstudenter får lov til å ta lappen.. alle andre stater har lov, men i Wisconsin er det ikke lov.. Takk for det..! OG jeg får ikke reist til Hawaii med alle folka fordi jeg ikke får lov til å reise med Explore America, for den er ikke godkjent av ISE.. Takk for det og ..
Heh, nok klaging! Jeg fikk kjøpt meg en mobil i dag og jeg er super happy! Abbonementet er perfekt! Uendelig med teksting, uendelig med minutter og uendelig med internett for 45 dollars i mnd. Cheap! Jeg har nå betalt for 6 mnd fremover så trenger ikke bekymre meg for det på laang tid! Great!

Søndag var vi på Paradise Shores. Det er et hotell her i nærheten som hadde en family dag eller noe sånt. Hvertfall var det masse hoppeslott og sånn der og jeg koste meg :) Følte meg litt gammel i forhold til gjennomsnittsaldern, men det var fun!
På kvelden dro Taylor, Britney og jeg med kjæresten til Britney ut på shining. Det er utrolig kult. Vi kjører på kvelden, det er helt mørkt (det er seriøst ikke gatelys her) og har med en stor lommelykt som vi lyser på alle jordene og sånn for å se etter dyr. Vi så noen ganske svære deer så det var kult!

Mandag var great! I went fourwheeling! Det er så morsomt det :D Kan ikke tro at jeg aldri har prøvd det før, annbefaler det virkelig! Det var gøy!

Sorry for at jeg ikke har noen bilder.. Jeg skal bli flinkerer til å legge inn bilder og sånn, men gud så travelt jeg har det hele tiden.. Vær tolmodige med meg! Og kos dere i Norge! Jeg savner dere, men har ikke hjemmelengsel at all! :D

Peace out

2 kommentarer:

  1. Hehe, jeg har vært då opptatt, så jeg har ikke hatt tid til å lese bloggen! Men nå holder jeg på å catche opp! :D Har lest alle postene frem til denne ;) skal nok komme meg igjennom alle!
    Så kjipt at du ikke kan reise til Hawaii, men du finner nok noe annet spennende å gjøre skal du se! :) <3

    SvarSlett
  2. Haha, jeg er jo saaa darlig til aa oppdatere saa er ikke saa mye aa lese :p menmen, haper du har det bra :) <3

    SvarSlett