onsdag 1. september 2010

Første skoledag.. OMG

Haha, det var virkelig ikke OMG.. Det gikk faktisk bedre enn forventet.. Det har vært en bra dag og jeg er fornøyd..
Startet med at hele skolen samlet seg i Gymen og Principal Porter holdt en lang tale om internett og om at vi ikke skal missbruke hans tillitt og det tråløse internettet han har satt opp osv, I almost didn't get a word.. 

Så skulle vi gå til klassene våres.. Takk gud for at menneskene her er så snille.. Tana, en utrolig søt jente sa "You could sit by me in the class if you'd like to" - ååh :)  så vi hadde en "klassens time" med kun seniors og det var veldig morsomt..!

English 11 - Tror dette kommer til å bli ETT morsomt fag altså.. Har det sammen med Britney og andre juniors, men lærern er så utrolig morsom og livelig!! Jeg lo masse i dag og tror nok jeg kommer til å ha mye morro i denne klassen!

Chorus - Dette er virkelig ikke hva jeg hadde forventet, men tror nok det kommer til å bli gøy forde! For det første kjenner jeg ingen av sangene så det er vanskelig å synge med, for det andre synger de bare "engle" sanger.. Sånne lyse sanger som ingen egentlig vil synge, men som vi synger fordi vi høres ut som engler, jeg vet ikke.. men lærern er super pheet! Jesus, hun skremte meg noenganger..! Jeg vil si hun er en smule gal, og det er hennes senioryear this year too, så vi skal ha mye moro sa hun! Gleder meg til det..

Homeroom - Det er en halv time hvor vi egentlig ikke gjør noenting.. Om vi har noen lekser som ikke er ferdige med kan vi gjøre det, og om vi ikke har noe annet så kan vi bare sitte å ikke gjøre noenting.. Snakke og sånn..! DIGG!

Lunch - Den er virkelig annerledes her enn i Norge.. Vi får school-lunch, eller jeg har kjøpt det, og den var ikke så ille.. Og virkelig ikke så "fatty" som jeg hadde trodd. Det er også et salat-bar opplegg, som jeg kan spise om jeg ikke er keen på skolematen. Chill! Ellers er kantinen i Gymen, weird.. er jo vant til en stor kantine, menmen, vanesak :)

US-History - Jeg vet ikke hva jeg skal si.. Det var alt annet enn morsomt.. Haha, lærern skriker konstant. Han snakker ikke når han forteller oss noe, han skriker, det er virkelig slitsomt. Jeg fikk hodepine av de to timene, det kan ha noe med at det er så utrolig varmt inne i klasserommene, men han roper all the time.! Og han kept on saying; you're going to take so many notes this year. You will have to take note every lesson.. You'll take notes all the time..! Jippi, skikkelig motiverende å høre! Håper det blir bedre med denne klassen enn det ser ut som det kommer til å bli nå..

Yearbook - Ææh, I'm so exited for this class!! :) Kan jo ikke bli annet enn bra :) Alt vi skal gjøre er å lage en årbok, ta bilder og sånn! Jeg tror det kommer til å bli mye moro, og en ganske slækk klasse! Takk for det :)

Sååå, dette var min A-day. Denne dagen med disse fagene har jeg annenhverdag.. I morgen er det B-day med andre fag og klasser. Vanskelig å holde styr på alt sammen..? Ja, jeg tror det, men jeg kommer vel inn i det!

Kort oppsummert.. Min første skoledag gikk veldig bra, fikk noen nye venner, og jeg hadde det bra! Takk for det!

No pictures.. I know, I'm boring.. :)

- Heidi

1 kommentar:

  1. ååh, heidi :) så bra at du har det bra :D kos deg masse videre! love uu

    SvarSlett