onsdag 8. juni 2011

Onsdag 8. Juni 2011

Boring tittel - I know.. Alle begynner å ønske meg god reise og sier at de kommer til å savne meg. Hva skjer. Jeg drar jo ikke enda.. Jeg skjønner ikkeee..! Ikke si hade enda, jeg har jo fremdeles noen dager igjen..! Kjenner det begynner å bli bittersweet nå altsåå. Kjenner det skal bli deilig å reise herfra. Er litt for mye drama for min smak, men på den andre side. Huff! I DONT WANT TO GO! Not at all :/ Jeg har det skikkelig bra her. Jeg føler meg hjemme. Jeg føler at det blir helt feil å dra herfra. Jeg kjenner at jeg kommer til å savne søsterne mine noe helt forferdelig.! Og alle vennene mine. Hele min amerikanske familie. Hele tilværelsen. Å komme hjem kommer til å bli som å våkne opp fra et eventyr, en drøm, det kommer til å bli så merkelig!

Bittersweet er ordet. Nå nærmer det seg.!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar