onsdag 27. april 2011

alle dyrene i afrika, nok en gang. pluss alle dyrene på nordpolen og sydpolen og all over egentlig..

Hah, i dag har vært en merkelig dag. Våknet til skikkelig tordenvær og tornadovarsel. Sirene ringte i kanskje 30 min. Det er en varsel om at alle må gå inn i husene sine fordi en tornado er sett og er på vei mot oss. Ganske skummelt egentlig. Vi satt inne i evigheter og ventet på at det skulle slutte å regne. Jeg tror jeg har fargelagt  5 sider i Ellas fargeleggings bok i dag. No lie. Menmen. Jeg fikk skypet med mor og far i dag, noe jeg virkelig satt pris på. Har ikke snakket med dem på evigheter så det var morro. Takk til Amanda som lot det skje, btw :) Hah.

Været ble plutselig bedre så vi bestemte oss for å dra tilbake til the ZOO og fortsette hvor vi slapp forige gang. Vi måtte jo dra hjem pga dårlig vær og tornadovarsel. Huff. Ja. Så vi dro tilbake i dag og så mange flere dyr. Kult! Da vi kom hjem var det kjempe varmt så vi badet i bassenget i evigheter. Kos!


 Elks.
 The wolfs were so cute!
 Et random hus vi søkte tilflukt i da det plutselig regnet som bare det. Skikkelig fint hus, rett utenfor bjørne"buret".
 Bjørner i bakgrunnen!!
 Skikkelig søte. Jeg ville klemme dem. Synes det var litt kult at han balanserte over treet der :)
 Plutselig hørte vi et høyt skrik og bjørnene gikk løs på hverandre. Det var skikkelig kult å se på. Alle bjørnene gikk fra det med livet i behold så det var bra.
 Mark, eeeelsker å ta bilder!
 Ulvene igjen. They were watching us.
 Det var tre store ørner i buret her. Pretty awesome!
 Meg og Ella i afrikaa :)
 The Polar Bear. Han så kjempe sint ut. Han gikk frem og tilbake og var ikke i et godt humør. Stakkars!
 Dette var nok favoritten min av alle dyrene. Denne selen var såå elegant og kjempe søt. Han kysset oss igjennom glasset og koste med oss. Ah !
 See så utrolig søt!
 <3
 Hilste på nesehornet igjen også. Han chillet i sølen og brukte halen sin til å sprute vann på seg selv.
 Zebras! Utrolig kult. Jeg er glad jeg fikk sett dem!
 Disse dyrene er kalt Homecoming. Fant det ganske merkelig, menmen.
 Sjekk så søt han er. Elsker pandabjørner!
 Tenkte på Mio da jeg så disse søte bjørnene. Han elsker pandabjørner :) Hah!
Pingviiiner!

Today was great! Jeg klarer ikke å beskrive hvor kult jeg synes det er her nede i Memphis. No doubt, I'm coming back! Det skal bli kjipt å dra hjem herfra. Men gleder meg til å se alle folka i Holcombe igjen også. Gleder meg til å være på tracktrening igjen and you name it. Jeg nyter den siste tiden her i Memphis, og jeg nyter den siste tiden i Holcombe. Tiden frem mot avreise flyr avgårde. I dag er det kun 3 uker til mor, far og Mio kommer, og etter det er det 2 uker til avreise. Wow!!!

Peace out!

2 kommentarer:

  1. Den dyreparken vil jeg også gjerne ta meg en tur i, mye bra dyr!
    Nå sees vi snart, Heidi.
    - Mio

    SvarSlett
  2. :)
    Vi kan dra til denne dyreparken en dag sammen :) og ja. 3 uker :o

    SvarSlett