mandag 25. april 2011

..og strutsen danser samba med den peneste sjimpansen, og snart er alle andre dyra også med i dansen..

ZOO! det er SÅ kult det. Jeg har aldri vært i en zoo før. Eller, var i en drive through zoo i Danmark engang, men det teller ikke såå veldig mye synes jeg. Dette var KULT. Kom inn og det første jeg så var GIRAFFER! HVOR kult er ikke det? Det er svære dyr altså.




 Ella and Bumpa, pretty excited about the Giraffes!

Me and my babysister :)


The family <3

Så gikk turen til Nesehornet! Han var ganske skummel, og han så som han ikke likte å være der og se på alle menneskene som stirrer på han hver dag. Uff a meg, menmen!

 Han begynte serr å løpe mot oss. Jeg ble redd jeg..! Hah, men o well.
Meg og Tay med to nesehorn i bakgrunnen.. Haha, Bumpa er morsom.

ELEFANTER! Jeg elsker de dyrene. Så utrolig fantastiske dyr!


 Se så søte!!
Videre så vi noen sykt kule aper, antiloper, gorillaer, PANDAER og leoparder! :) Så begynte det å regne så mye at vi dro hjem. Kjipt! Vi fikk ikke sett isbjørnene eller Ulvene eller Aligatorene, menmen. Slenger med en liten bildeblanding fra dagen i tha Zoo.

 Dad and his lil princess Ella.
 Meg og Bumpa!


 Haha!
 Taylor and Mary.
 Taylor and Dad :)
 Mom and Ella :)
 Chinatown. Et eget sted i parken var "chinatown" og her var pandaene og blandt annet apen på bildet undeer.
 Jeg fortalte Nana and Mary at jeg ønsker meg denne apen i graduation gift! It's SO fluffy!
 Oss og Buddah!
 Han er såå søt!!!
 Dette er en flodhest. Vanskelig å se, men wow. Han er svær og kul!
 Cheeta eller Leopard eller noe! Beautiful animal!
 Gorilla!

 <3
 Elegant!
 Synes jeg ligner litt på en Flamingo..
 Nana og Taylor. Hun har brukket noe ytterst på foten btw, derfor hun må ha den store greien på..!
 Mom, Taylor, Mary, Nana and Ella :)

Tøffere enn toget.!

Memphis er det beste som har hendt på veldig lenge. Jeg elsker det her. Alt er så stort og vakkert. Husene er store, trærne er grønnere. Alt er bare så helt fantastisk. Jeg har ikke ord!! Jeg kommer til å blogge senere med bilder av huset og slikt. Jeg har fått låne kameraet til Mary og tar bilder med det. HERLIG! :)

Snakkess!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar