torsdag 28. april 2011

Springfield, Illinois.

For en dag. Skjedd mye kult og noe ukult. Hah! Vi forlot det nye drømmehuset mitt i dag! Jeg kommer til å savne varmen og bassenget og menneskene, menmen. Jeg kjørte med Mary og Mark og we headed towards St. Louis. Da vi var 20 min utenfor den byen ringte Bill oss og sa at han hadde billetter til the Grizzlies game. NBA basketball kamp! HVOR kult hadde ikke det vært liksom? Wow. Vi sa vi allerede var kommet så langt at vi visste ikke om vi kunne snu. Vi snakket om det og ble enige om å snu og kjøre de fem timene tilbake for å se den kampen men da hadde han allerede gitt bort bilettene. FOR en snill mann.! Typetypisk at han måtte være så snill og gi dem bort allerede, men o well. Det var courtside first row tickets.! Er ikke hverdag du har sjansen til å se noe sånt. Kjipt at det ikke ble noe av, menmen. St Louis er en skikkelig fin by. Vi dro opp i the arch, en 200 m. høy bro kinda ting som var der. Det var skikkelig kult! Så utover hele landet. Wow! Legger ved bilder senere.!

Etterpå kjørte vi videre og nå er vi i Springfield i Illinois. Jeg kommer til å savne Memphis, masse! Men det skal bli deilig å komme tilbake til Holcombe også. Til alle de gode vennene mine der oppe :)

Peaaace out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar