lørdag 23. april 2011

Then I'm walking in Memphis - eller, snaaart daa!

Jeg sitter her i bilen. Vi startet i Holcombe, Wisconsin og vi skal ende opp i Memphis, Tennessee! På turen dit skal vi visstnok kjøre igjennom Illinois og Missouri. Blir en deilig tur! 14 timer. Herrlig!
Vårt første stopp var Fall Creek, som er en timestid fra Holcombe. Taylor spilte volleyballturnering før vi dro rett derfra til neste stopp, Wisconsin Dells. Taylor's lag vant alle kampene sine btw :) We went shopping in the Dells før vi nå kjører videre. Passerte nettopp grensen til Illinois. Dette er kult!

ROADTRIP! :)

De siste dagene har vært perfekte. Jeg har ikke gjort så altfor mye, men humøret mitt har vært på topp. Jeg har tilbragt tid med venner, jeg var på et trackmeet og jeg har tilbragt tid med "familien". Bryllupsmiddag til "tanten" min, og masse annet. Jeg sitter her i bilen, ser ut av vinduet og det begynner å gå opp for meg hvor mye jeg faktisk setter pris på alt sammen. Jeg elsker livet mitt her i USA. JA, det er annerledes, men jeg liker det. Jeg setter så utrolig stor pris på at jeg har fått lov til å ta del i et eventyr som dette her. Ofte tar jeg meg selv i å klype meg selv i armen, å virkelig tenke over hva som skjer. Det hele er så uvirkelig. At jeg virkelig er her i USA, Wisconsin. At jeg har vært her i 8 og en halv mnd. og at jeg snart skal hjem. Jeg tror kanskje at det ikke kommer til å gå opp for meg at jeg faktisk er her før etter at jeg har kommet hjem. Det er bare så utrolig stort, har ikke engang ord for det :) Amerika er bare så utrolig fantastisk og vakkert. Haha, selvom det jeg ser ut på nå er jordet etter jordet.. Menmen :)

Digger at jeg kan sitte her å skrive mens jeg kjører lenger og lenger inn i Illinois. "Dad" har et internettcard så vi kan alle sitte her på facebook og hotmail og alt mulig. I guess it's to keep us all busy på denne lange turen. Jeg snakker med Nikolai på facechat btw, noe som er skikkelig koselig! That boy makes me smile :))

Jeg har bestemt meg for å ha en daglig oppdatering på denne lille ferien. Om hva jeg opplever og slikt. Jeg skal prøve, kan ikke love noe, ofc, meen :)

I det siste har jeg btw begynt med Track noe som går veeldig bra! Jeg har vært på State Forensics og endte opp med PERFECT score! Hah, veldig stolt av det altså! Jeg har heller ikke blogget om Prom enda. Noe som var en fantastisk opplevelse. Jeg slenger med noeeen bilder fra Prom, Madison (Forensics) og slikt.

 Dette var datene mine til Prom. We went to Texas Roadhouse hvor vi også feiret 18års dagen min. Det viste seg at servitørene skulle ha meg til å sitte på en høy sal (som hester pleier å ha på) også ropte de ut i hele restauranten at det var en spesiell dag siden jeg feirer bursdagen min og at jeg er fra Norge OG at vi skal på Prom. Det var skikkelig flaut og skikkelig gøy! I went with 6 hot dates :)
 Me and my bestie, Lyssa Lu! Mellomnavnet hennes er btw, Kay, skikkelig søtt :) Og vi bestemte sammen at mellomnavnet mitt burde være Kay også, siden jeg ikke har noe mellomnavn. Så ja, mitt nye navn er nå, Heidi Kay Kristiansen :)
 Me and Tori! Sjekk ut kjolen hennes! :O Den var så stor at hun såvidt kom ut av døren. Jeg elsker den, hun ser ut som en skikkelig prinsesseee :) Digger det!
Vi hadde dressup-week på skolen. Mandag var det animalday, Tirsdag var det Fairytaleday, Onsdag var det Futurecareerday, Torsdag var det Miss-match day og Fredag var det Neonday. Dette bildet er fra Neonday. Dette er Bradin btww :) Digger at vi har dressup-weeks. Det gjør skole så utrolig mye morsommere! 

 Klar for påske på Madison Mall.
 Dusty, Riley, Meg og Ben står like ved sjøen utenfor Madison :) It was pouring!
 Kan se på gensern at det var gaanske så hardt regnvær utenfor ja. Poser her for kameraet på en italiensk restaurant.
Sammen med Former President Abreham Lincoln. Følte meg ganske kul da jeg fikk touche gullfoten hans. Jeg touchet den før jeg fremførte btw og jeg er ganske sikker på at det betydde lykke..!

Jeg er nå btw, kommer ganske langt i Illinois. Stedet heter Troy Grove og det begynner å mørkne. Jeg ser frem til en herlig ferie.! Snakkeesss!!

2 kommentarer:

  1. Utrolig fin blogg med masse fine bilder!
    Bare vær flink å oppdatere og keep up the good work :D
    Gleder meg til du kommer hjem!
    Du kan alltids lure frem ett smil her :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Nikolai! :D
    Det nærmer seg nå! Skal prøve å oppdatere ofteree. :D

    SvarSlett