mandag 25. april 2011

Et hus - huset - flere mansion - alle mansionene.

Tror ikke jeg kan bøye ordet "mansion" til mansionene, men whatever. Er bare en overskrift liksom. Men ja, dette er mitt 5. innlegg på to dager. Eller, tre dager er det vel. Begynner nesten å bli for mye, men er så utrolig mye å fortelle om og VISE dere av denne turen. Dette innlegget er for å vise noen bilder av det fantastiske huset, eller unnskyld; Mansionet jeg bor i. Definisjonen for Mansion er; stort hus med svømmebasseng! Og det passer perfekt for dette huset.
 Rommet hvor Tay og jeg sover.
 Kjøkkenet med Barb. Kjempe koselig dame :)
 Stuen
 Inngangspartiet.
 Castle anyone?!
 Entreen
 En annen stue.
 Kjøkkenet og spisestuen med Bumpa.
 Hagen ut av kjøkkenvinduet.
 Det er seriøst finere enn et hotel. Minner meg om the bachelor house. Hah!
 FOR en plen! Kunne spilt en del mye fotball her altså..!

 Det er SÅ vakkert!
 Bassengområdet.
 <3
 Sjeekk ut det huset aa!!
Ella kan svømme og dykke bedre enn meg!!

I morgen går turen til Graceland. Hvor Elvis Presley bodde! Jeg gleder meg :) Håper alle sammen hadde en herlig påske. Det har JEG!

Sneiks on a plane.!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar