mandag 25. april 2011

Then I'm actually Walking in Memphis..

… har ikke vært så mye walking men. Mesteparten av dagen i dag har jeg sitter ved bassengkanten og solt meg. Solen har virkelig tatt og jeg har skille!! Ikke mye vel og merke, men et lite et. Vi kom frem i 1-tiden. Etter å ha kjørt igjennom noe av Missouri, Arkansas og Tennessee! Kjørte over Mississippi River. Kult! Stoppet på en bensinstasjon i Missouri. Creepy place. Damen bak disken hadde NULL tenner og hadde southern accent. Hah, jeg fant det ganske morsomt. Det ble bare mer og mer beautiful utenfor etter som vi nærmet oss Memphis. Husene ligner mer på slott enn hus det tok pusten fra meg. Da jeg så hvilket hus vi skulle bo i i et par dager fremover hadde jeg ikke ord. Inngangspartiet besto av stoore hvite søyle og det hele er bare helt absurd. Så utrolig amazing. Jeg hadde ikke ord. Vi hilste på Bill (Ryans onkel), Barb (Hans kone) og Will og Nick (deres to sønner), veldig hyggelig!



Vi fikk tildelt et rom, Taylor og jeg deler rom, og jeg gikk meg nesten bort i dette slottet. Det er helt fantastisk. Jeg gikk ned på kjøkkenet og så ut av vinduet. Nå mistet jeg virkelig pusten. Det var helt fantastisk!! What a view! Et stort svømmebasseng med et boblebad connected. En stor plass med en parasoll og masse stoler og bord, største plenen jeg har ever sett. WOW! Vi badet og solte oss resten av dagen og spiste en veldig god påskemiddag. HERLIG! Da jeg satt de og solte meg i over 30 grade måtte jeg nesten le. Dette er så annerledes enn hva jeg pleier å gjøre på påskeaften. Jeg pleier å gå kanskje 3 mil på ski i kulden. Her satt jeg i bikini. Ah, you gotta love America, Tennessee, Memphis!


FANTASTISK DAG! Jeg skulle gjerne ha lagt med bilder og sånn av dette fantastiske slottet, men kameraet mitt er ødelagt etter Madisonturen forige helg. For mye regn og vått i guess. Jeg skal prøve å ta noen bilder med det, men det funker ikke! VELDIG TRIST, jeg har såå mange minner med det kameraet!


I morgen skal vi til en stooor zoo og se Pandaer, Flodhester og Isbjørner. Jeg gleder meg!


Snakkes! Peace outt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar