fredag 26. mars 2010

Application approved!

Application Approved! :D
Det føles godt! Endelig er søknaden min sendt til USA, og jeg trenger bare å vente! :)

Okei, det som skjedde var at jeg fikk melding fra Explorius om at søknaden min var sendt til USA for flere uker siden. Plutselig for en ukes tid siden fikk jeg en mail om at søknaden min inneholdt feil og mangler.. Life meet Heid - she hates you.. Den var visst ikke sendt til USA after all. Vel jeg fikk fyllt ut det siste og i går fikk jeg beskjed om at den endelig er sendt! :D Dagen min ble med ett mye bedre og jeg kjente med lettet! Life meet Heidi - she loves you!

Påskeferie har aldri føltes så godt som nå og jeg ser frem til over en etterlengtet uke med ferie og avslapning! Det blir så bra. Spesielt nå som jeg vet at det er familier borte i USA som ser igjennom søknaden min og kanskje det er noen som vil ha meg, hadde vært kult med familie snart, men jeg regner med at det tar tid..

Med nytt mot venter jeg på familie og stay tuned. Neste gang jeg skriver har jeg kanskje fått familie!?

Ha en herlig påskeferie, nyt den fullt ut, det fortjener dere etter en hard periode med alt for mye skole og lekser!

- Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar