onsdag 10. mars 2010

Safe Travels?

Nå er jeg visst i gang igjen! Virkelig?!!
Uff da! Jeg hadde aldri tenkt at jeg kom til å ende opp med å blogge, men here we go again.
Som sagt skal jeg på utveksling! Det er ganske vilt er det ikke? Lille meg, 16 år, fra det enda mindre Nesodden skal ta det store steget. Forlate det kjente og kjære og fly over dammen til det store og ukjente!

Nesten skremmende å tenke på det på den måten, men jeg tror virkelig at dette er noe jeg kommer til å klare! Jeg mener, det er jo bare 10 mnd i et land jeg aldri har vært i før, med mennesker jeg aldri har hilst på før med et språk som jeg kan ganske godt, men ikke såååå godt! Blir bra dette her!



Vel, jeg gleder meg. Ikke rent lite heller! for første gang i mitt liv gleder jeg meg til noe som kommer til å skje etter sommerferien! Men det er lenge til og jeg har mye å se frem til før det! Alle tentamnene, mulige eksamer og muntlig fremføringer! Det blir bra!

You don't have to go. I know, you know you know, but if you got to go, ooh, safe travels!

Safe travels, hah, joda det er jo det jeg håper på. Men jeg har hørt om tilfeller hvor det ikke var så veeldig safe at det gjør noe.. Og at folk har dratt hjem lenge før tiden. Jeg vet faktisk at dette ikke kommer til å bli et eventyr som vi alle ser på de amerikanske tv-seriene, men det er jo lov å håpe? One tree hill-inspired, hadde ikke gjort noe det altså!


Før jeg hadde kommet ordentlig igang med planene mine var jeg i himmelen og tenkte at dette kom til å bli bra! High-school here I come, alle kommer til å elske meg, men heldigvis var det en som fikk meg ned på jorden. Hun dro på utveksling selv, i fjor og for henne var det ikke en dans på roser eller et eventyr som jeg forventet at det skulle bli. Hun har vært så utrolig god å ha og hun har svart på mange spørsmål og bare vært der for meg! Jeg er nå nede på jorden og forstår at jeg ikke er garantert en dans på roser experience, men at det kommer til å bli minner for livet er hun sikker på!

Victoria, aka Vicco, aka Vic er virkelig en person jeg setter pris på at jeg har fått så god kontakt med!

Takk for alt Vicci (hah, that's a new one :D)
Sjekk gliset til den jenta her a, you gotta love that face! :D
(www.vicco-station.blogspot.com er bloggen hennes og den anbefaler jeg virkelig! Makan til morsom blogg skal du lete lenge etter! :D Enjoy!)
-Heidi
-ooh, safe travels-


3 kommentarer:

  1. Fy søren, Heidi, du er bra jente du :)
    Er bare å glede seg for den vertsfamilien som treffer på deg! Vet det er mange som har hatt det tøft, men til gjenjeld kommer det så mye ut av det, at i bunn og grunn tror jeg man kommer til å være takknemlig uansett utfall, men forhåpentligvis blir det kjempegøy!

    Jeg leser videre som fast følger, bare å skrive på, sunshine! :)

    SvarSlett
  2. Skal også være utvekslingsstudent til høsten, håper det er greit at jeg linker deg :D

    SvarSlett
  3. Vicci :D
    Hadde ikke klart meg uten deg ass! Du er liksom min handywoman! :P Haha :D

    Henriettekristien, så spennende! :D
    Selvfølgelig er det greit! :)

    SvarSlett