torsdag 18. mars 2010

Kaffebrenneriet og matte..

Kaffebrenneriet kan virkelig lyse opp mørke dager, spesielt når du drar dit med en som Isabel!!
Joda, vi dro til kaffebrenneriet å tok en kaffe og chitchattet en stund! Vi feiret at Isabel endelig har fått av reguleringen, etter 2 år 4 mnd og 3 dager, det er ikke bare bare! :D Tennene hennes ser utrolig bra ut da, det skal nevnes!!

Sjekk ut tennene hennes! Virkelig vellykket spør du meg! :D Vi koste oss med latte og kakao og så på menneskene som gikk utenfor.. Hardt liv, sier du!? Har du noen gang prøvd eller? Sitte å se på mennesker? De gjør så utrolig mye rart, du burde prøve en gang! :D Haha, mye morro! :D


Nå sitter jeg på kjøkkenet og skal egentlig pugge til årets største matteprøve, nest ettet tentamen og sånt da :) Motivasjonen er ikke akkurat på topp så jeg bestemte meg for at jeg heller skulle ta bilde av utsikten! :D Solnedgang - jeg elsker deg! Ganske deilig utsikt også, eller hva rebekka!? Hun er den jeg kjenner som er gladest i utsikter og jeg tror hun misunner min en smule! Vel, broren min har nettopp vært på statoil og kjøpt to kaffe til meg, kaffe mocha og kaffe latte så jeg blir nok sittende til langt på natt med matten, Matte - jeg liker deg ikke..
Vel, tilbake til matten og alle de andre leksene.
Stay tuned, snakkes!
- Heidi
- Smil til verden, så smiler verden til deg! :D -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar