søndag 14. mars 2010

I'm walking on sunshine :D

Dette kan ikke bli annet enn en veldig bra dag! :D

For det første gleder jeg meg mer enn noensinne til å dra til USA! Jeg kjenner at dette kan ikke bli annet enn en bra opplevelse! Det går selvfølgelig veldig opp og ned, innimellom har jeg ikke lyst til å dra i det hele tatt, men atm gleder jeg meg forferdelig! :D (atm - at the moment, for dere som ikke vet det ;))

Tanken på å at jeg om noen (en del) måneder er i New York City, forhåpentligvis sammen med en av mine aller beste venner, Isabel, er nesten for god til å være sant! Ikke det at det er sikkert at jeg reiser med Isabel, men det er noe av det jeg håper og ønsker mest. Så jeg håper det skjer, hadde vært så utrolig gøy å reise med henne!
Men don't get me wrong, det blir utrolig fett å hilse på alle de andre utvekslingstudentene også, jeg gleder meg bare så utrolig mye nå!! :D


For det andre så skinner solen! :D I'm sunshine, woohooo :D Sol er det beste som finnes, no doubt!
Dette blir en bra dag! :D Om et par timer skal jeg ut i solen til KGB, for de som ikke vet hva det er så er det kunstgressbanen. Fotballbanen på Nesodden :D Jeg skal ut i solen og spille fotball med herlige jenter, det kan ikke bli bedre enn det! Som dere kanskje skjønner så spiller jeg fotball på Nesodden junior jenter, og vi er faktisk veldig gode med et fantastisk samhold!


Det er søndag, jeg pleier egentlig å ha den berømte "søndagsfølelsen" i dag. Helgen er slutt, skole i morgen osv, men neida, humøret er på topp og avreise USA nærmer seg mer for hver dag som går!
I'm walking on sunshine, wohoo, I'm walking on sunshine, wohoo, I'm walking on sunshine, woohoo, and don't it feeeel good?

Yes indeed :D
















- Heidi :D

4 kommentarer:

  1. Det er innstillingen sin det!
    Gå ut, nyt dagen, skap minner, og behold dem, det er din beste venn på reisen :)

    SvarSlett
  2. Vurdert å bli poet?
    Du kommer alltid med så kloke ord! :D
    Noe jeg absolutt trenger!

    SvarSlett
  3. Jeg kan være poeten din jeg Heidi :p haha

    SvarSlett
  4. Great! :D
    Min helt egen poet! rene juleaften det her, thanks sunshine <3

    SvarSlett