mandag 22. mars 2010

Application denied - twice..

Joda, dette er fett igrunn. Jeg fikk beskjed fra Explorius om at søknaden min var sendt til USA og at jeg bare kunne vente på vertsfamilie, men nå for et par dager siden fikk jeg mail om at jeg måtte ha noen flere underskrifter på søknaden min. Jeg fikk tak i disse og leverte dem inn. Med nytt mot ventet jeg på beskjeden om at søknaden min hadde blitt sendt til USA igjen, men neida. I dag får jeg nok en mail om at søknaden min er denied og at jeg må få enda flere underskrifter, samt når jeg hadde vannkopper. Sliit ass !

Kul beskjed å få altså..

Vel, jeg skal få fylt ut de siste underskriftene å sende den inn igjen og krysse fingrene for at det går bra denne gangen! Tror jeg kanskje begynner å få litt dårlig tid.. Jadda..

I dag var det btw innebandycup på skolen og jeg var tatt ut til skolelaget! :D Vi spilte utrolig bra og møtte skoler som Drømtorp, Oppegård, Ås, Frogn, Vestby og Ski! Det var hard motstand men vi stakk av med seiern! :D Seiern er vår! Godt jobbet Nesodden, ingen kan slå oss i innebandy. Målforskjellen vår ble forøvrig 9-0 på 5 kamper og det er vi fornøyd med! :D

Stay tuned, blogger forhåpentligvis om at jeg har fått godtatt søknaden min snart! :D

- Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar