søndag 14. mars 2010

Victoria - my hero! :D

Jeg har fått header!
Vic har gjort det igjen! Denne gangen laget hun en header til meg, og jeg er strålende fornøyd, kunne ikke asked for a better header! Tuusen takk, sunshine <3


Jeg må også fortelle om den herlige fotballtreningen i dag! Jeg har vært syk noen mnd nå så jeg har treningsfri, men nå er jeg tilbake for fullt og det er altså så deilig! Jeg tror ikke hverdagen hadde vært den samme uten fotball! Men jo, i dag har jeg jo vært i så utrolig godt humør og denne treningen gjorde den ikke verre, tvert imot! Latter, smil og godt spill var utrolig deilig og oppmuntrende! :)

Shaait, jeg kommer meg nå altså! TO innlegg på samme dag, ikke reent lite proud nå altså! :D
Men stay tuned, så blogger jeg sikkert snart igjen, forhåpentligvis med gode nyheter om at jeg endelig har fått vertsdfamilie :D
I wish!'
Måtte bare legge ved et bilde av mitt fantastiske fotballag. Det er riktig nok et gammelt bilde så vi har fått mange nye spillere, men det er stort sett denne gjengen jeg henger med på KGB!
- Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar