onsdag 17. mars 2010

España - huge test tomorrow - can't wait!

Jadda, da er det igjen klart for en deilig spanskprøve! Denne gangen er den heller ikke så stor, vi skal kun kunne bøye alle mulige verb i presens, preteritum indefinido og perfektum :D Videre har vi 5 uregelrette verb vi skal kunne bøye.. Dette var del 1! Jeg kjenner at jeg gleder meg til å komme på skolen imorgen. Komme inn på klasserommet, pakke ned PC'en for så å få tildelt et blankt ark og en penn og noen oppgaver. Ingen hjelpemidler, jippi.. Men det er en del 2 også. Lyttedel og svare på spørsmål + svare på oppgaver til en tekst! Takk gud og høyere makter for wordreference, min beste venn imorgen, under del 2, vel og merke! Dette blir jo bare "tjempe tjekt" som en gammel venn av meg ville sagt.

Har jeg egentlig grunn til å klage? Nei, jeg har ikke det altså! Bare se ut av vinduet! Solen skinner fremdeles og mer og mer av det kalde hvite smelter! Våren nærmer seg med stormskritt og det er en veldig deilig følelse. Følelsen av at boblejakken blir for varm og du må frem med vårjakken. Følelsen av at vinterskoene er uutholdelige å ha på hele dagen, og de tynne stoffskoene må frem og ta over jobben, deilig! Goodbye winter og varmeklær - hello summer! Ja, vi går inn i en forferdelig periode med tentamner og innleveringer og vanskelige prøver, men look at the bright side! Om snart bare en uke er det påskeferie og etter påskeferien ligger sommerferien et sted i horisonten og venter!

Dette er sommer, og snart er det på'n igjen! :D Astrid, jeg gleder meg!

Dessuten har jeg en rekke av herlige venner som hjelper meg gjennom en ellers lang og tøff skoledag. Latter, smil og sang hjelper godt på humøret og jeg går igjennom skoledagene med et glis om munnen! Takk alle sammen! :D Dere er virkelig gode å ha! En spesielt god venn er inne i en litt tøff periode nå, faren hennes er på sykehus, så tankene mine går selvfølgelig til henne. Alt kommer til å gå helt fint, vennen <3

Vamos a la playa, wowooo'oo, vamos a la playa, wowooo'oo :D
Sommern nærmer seg og jeg stråler!
Stay tuned, så snakkes vi! :D

- Heidi

Utrolig kos med kommentarer, btw :)

2 kommentarer:

  1. Ikke noe å blogge om du liksom!? Kjenner at plutselig begynte jeg å glede meg til sommeren, takk for det :D
    Og lykke til i morgen :)

    SvarSlett
  2. Haha, det er nesten ille å glede seg til sommern allerede nå, så sier sorry :P
    Takk, dette fikser jeg :)

    SvarSlett